maandag 11 februari 2013

Het geborduurde tasje is af


Het geborduurde tasje is af en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Het patroon voor dit tasje werd beschikbaar gesteld door Jeanny. De afgelopen 5 weken verscheen er elke vrijdag een deel van het patroon op haar blog. Ik koos niet voor het materiaal zoals in het patroon aangegeven werd, maar voor DMC Floche garen nr.712 en beige 11 draads Jobelan borduurstof. Dit gebruikte ik ook voor de MARY WIGHAM SAMPLER.




De voeringstof van het tasje is wit. Ik vond het erg leuk om het tasje te maken. Op het blog van JEANNY kun je de andere tasjes bekijken die gemaakt zijn, daar vind je ook de link naar het patroon

Dank je wel Jeanny!


 Foto: Jeanny

Foto: printscreen blog Jeanny

60 opmerkingen:

  1. Hej Willy,
    This bag looks extremely beautiful!Loved it!
    Well done to you both!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Willy,
    Wát een mooi tasje heb jij ermee gemaakt, hetzelfde patroon maar ook ik zou voor deze kleuren gekozen hebben. De knoop is ook heel elegant. Pracht geheel. Zeg, ik heb bijna een post à la Willy gedaan, met een foto van de eerste Albert Heijn Winkel in Nederland die ik van de Beeldbank gedownload heb. Ook ik houd wel van het aan elkaar weven van heden en verleden; nostalgie!
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al dat deze prachtige witte uitvoering van jou was...*Ü*.

    'k Zag haar in de fotogalerij van Jeanny met jou naam erbij. Heel erg mooi geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gedaan! Zo mooi in het wit, het is een totaal ander tasje geworden dan in de kleuren die ik vaak voorbij zag komen...
    Dit zijn ook echt mijn kleuren wel, ik vind het schitterend en heel geslaagd!

    groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! Is deze voor de sier of ga je 'm ook gebruiken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk is het wat een ander kleurtje kan doen....vind hem schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi geworden! Je hebt toch zo'n talent! Geweldig!
    hugs, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al weer een mooi tasje. En heel anders dan de andere. Ik ga hem ook nog maken, maar wanneer ........
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n sjiek tasje verdient de naam clutch, prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een bijzonder mooi tasje geworden Willy. Zo zie je maar wat gebruik van een ander stofje en garen kan doen.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is jouw tasje ook heel mooi geworden, zo in 1 kleur is ook leuk. Dat was een goed idee van je Willy om het in sober wit op linnen te maken, supergoed gelukt! Het mijne is nog niet af, maar dat komt er binnenkort wel aan.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een echt kunstwerkje, heel mooi!!

    fijne week!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi is het tasje in deze kleuren. Super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is schitterend geworden Willy
    Fijne maandag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is die van jou ook. Weeer zo heel anders !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig en zo fijntjes, daar zitten vast heel wat borduur-uurtjes in! Mooi dat je het alleen in wit geborduurd hebt.
    Groetjes, Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een chique versie. Dit spreekt mij wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is een heel erg mooie,wat prachtig die kleur en die witte voering. Super geworden.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat grappig dat één patroon zo veel verschillende uitstraling kan hebben. Leuk met dit wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig tasje. De uitstraling is heel chique. De kleur- en materiaal keuze vind ik heel mooi. Hier kun je mee 'pronken'.
    Fijne dag en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig tasje!
    Mooi, dat wit op beige!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig handwerk en zo fijntjes!!!

    Jij gaat vast de show stelen op het bal;-)

    Fijne dag en liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt het tasje prachtig gemaakt, Willy! Het ziet er zo mooi uit! Een lust voor het oog...
    Groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is prachtig geworden. Met die witte rozen stof heeft het een heel sjiek karakter gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is een chic tasje, maar ook goed voor het landelijke leven te gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wil, wat is jouw tasje mooi geworden. Ik ben aan tasje no. 2 begonnen maar nu in mijn eigen kleuren.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is het toch mooi om te zien dat ieder exemplaar weer z'n eigen schoonheid heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Willy wat mooi deze kleuren combinatie, super leuke voering en knoop.

    Heel mooi afgewerkt.

    Zo zie je wat een ander stofje en kleurtje kan doen.

    Om trots op te zijn.

    Lieve groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooo, geweldig mooi in deze kleur. Ik vind hem nog veel mooier dan in het oorspronkelijke rood en blauw. Dit wordt zeker geen give away? Ha Ha, hartelijke groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooi tasje heb je gemaakt Willy! Ook de kleuren spreken mij bijzonder aan!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Willy wat is je tasje prachtig en die kleuren ook zo mooi joh.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat moet ik nou nog zeggen: alleen MOOI. Heel bijzonder in deze winterse kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig Willy en helemaal in jouw stijl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het blijft een mooie combinatie, het wit op de donkere ondergrond.
    warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat is hij mooi geworden een erg mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hij is mooi geworden Willy, erg stijlvol
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. OOOH wat is die mooi!Ik heb het patroon ook, maar ik twijfelde nog over de kleuren.Ik heb aan deze combi zitten denken,maar nu ik het zo af ziet....Geweldig!Chique uitstraling.

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Er komt maar èèn woord in me op: schoonheid!

    Wat is dit een schoonheid van een tasje...

    lieve groetjes,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat is dat mooi, zo in het wit! Echt beeldschoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat is jouw tasje mooi geworden. Die stof en de kleuren.......een prachtige combinatie. Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooi tasje heb je gemaakt! Het lijkt net zo'n vintage tasje, heel mooi! Ik vind de kleurencombinatie van het wit en lichtbruin ook zo mooi.

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je tasje ziet er geweldig uit Willy! Wat is het ontzettend mooi geworden!!! Complimenten!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie kleurencombinatie heb je gekozen voor het tasje. Ik vind hem prachtig!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat leuk om je mooie tasje te zien en dan ook even al die andere bekijken. Wat een verschil het gebruikte materiaal dan toch maakt. Vind de jouwe heel mooi in die ene kleur.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. You have done a lovely work!!!

    Hugs from a white Sweden

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat is jouw tasje mooi geworden. Een prachtige combinatie van kleuren. Heel fijntjes zo in één kleur geborduurd.
    groetjes Will

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Willy, persoonlijk vind ik jouw tasje het mooiste.Het is heel fijntjes in het wit. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  48. beautiful work...the details are amazing...Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ohhh...all so fantastic...very beautiful
    Pat

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat schattig Willy, dat was vast nog een heel werk! Erg mooi met die witte voering.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een beeldig tasje. De kleurcombinatie is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Je tasje is mooi geworden met deze kleuren! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik vind je tasje ook heel erg mooi, heel fijntjes, prachtig...
    kram Christl

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een prachtig tasje geworden in het naturel met wit!
    Ziet er zo wel heel sjiek uit! Echt een pronkstuk met mooie voering!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen