zondag 24 maart 2013

Theetijd bij de Hoestinkhof in Markelo




Het is tijd voor een kop thee met iets lekkers. Het Engelse theehuis Hoestinkhof, in de buurtschap Stokkum bij Markelo, heeft een uitgebreid theeassortiment van meer dan 60 theesoorten. We hebben niet gereserveerd, maar er is gelukkig plek. Mijn man kiest voor mini High tea en ik laat me verleiden door de worteltaart.





Na de thee wandelen we nog even door de tuin. In de zomer kun je daar ook plaatsnemen en heb je een weids uitzicht over het boerenland. De Hoestinkhof is ook een locatie voor bed & breakfast en groepsaccommodatie. Wandelaars kunnen hiervandaan verschillende wandelroutes starten. Kijk voor foto's, informatie en de webwinkel op de website van  de Hoestinkhof.




Informatie: http://www.hoestinkhof.nl

24 opmerkingen:

  1. Woon ik zo dichtbij ik ken het niet ,maa zeker de moeite waard zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat ik zo ver ervan af woon, je vorige bericht is ook zo mooi. Zou het allemaal in het echt willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk uitje laat je weer zien. Nu het weer nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een adresje om te onthouden, al kom ik er weinig in de buurt. Het ziet er zeer uitnodigend uit!

    Fijne zondag Willy! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, de boerderij, de sfeer, de tuin en zeker ook de thee met de worteltaart. Ik zit aan de koffie zonder iets...;(
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi,
    I have to og to the Netherlands, because it's so many Nice Places to visit! We have really Cold weather here for the season, and I think the Easter will be very winterish!

    I wish you a Happy Easter!

    Hugs,
    Cathrine :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zo'n leuk theehuis!
    We kwamen er ooit eens "per ongeluk" met zijn tweetjes en we besloten toen ter plekke dat we een uitje met onze kinderen en schoonkinderen hier zouden doorbrengen. Dat hebben we gedaan en ook dat was zeer geslaagd.
    Een toppertje, wat mij betreft! Ik wil er graag weer eens naar toe (maar eerst beter weer!)
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er geweldig uit iets om te onthouden om ook een keer naartoe te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat is een heerlijk plekje en voor ons zo fijn dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er weer gezellig en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is echt een oer Hollands plekje!
    Heerlijk om daar even te vertoeven!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me een heel gezellig plekje om een poosje te vertoeven!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk uitje waar je ons weer mee naar toe neemt. Ik kies ook voor worteltaart maar dat van je mannetje ziet er ook heerlijk uit.

    Wat onderneem jij toch leuke uitjes en vaak ga je er op uit. Enig Willy

    Zolang als jullie fit en gezond zijn moet je er lekker van genieten.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk plekje hè. Ik ben er ook een paar keer geweest.

    En die worteltjestaart en mini high tea zijn allebei om van te smullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So good it looks and what a fantastic house. You may have a good week.

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Willy, dank je wel voor deze tip, ik ben DOL op theedrinkplekken. En hier moeten we maar eens in de zomer naartoe gaan. Ik denk dat ik dan maar voor een Grote High Tea ga...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel voor de tip Willy! Het ziet er prachtig uit! Helemaal ideaal omdat het ook een B&B heeft.

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alweer zo een leuke foto's
    Ik zie al quiltsters in deze tuin zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Willy. Ik zie wel in eigen land is het ook mooi. Prachtige foto's. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beste Willy,
    Erg knus en ook goed dat ze er een bed & breakfast van maken. Zo blijven deze mooie gebouwen nog rendabel. Geniet van deze uitstapjes, het ziet er zo lekker uit op de mooie manier van presentatie.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker, mooi en leuk!
    Dank je wel voor deze link.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ken het. Is idd een mooie plek om naar toe te gaan. Heb je ook de 3D-vloer gezien bij de ingang?
    Ga je van de zomer nog een keer? Als de bloemen bloeien? Kom ik ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een idyllisch plekje!! Dat is er één om te onthouden. Afgelopen weekend had ik een high tea in De Oranjerie op Landgoed De Schaffelaar. Heerlijk en ook een mooie lokatie. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige fotos! Ziet er heerlijk uit.
    hugs, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen