donderdag 25 juli 2013

Merklap Camille Jullien

Met de SAL van de merklap CAMILLE JULLIEN zijn we nu op de helft. Zoals je kunt zien ben ik helemaal bij. De Camille Jullien borduurt dan ook vlotjes weg. Gelukkig heb ik ook nog niet achteruit geborduurd. Ik heb wel even getwijfeld of ik de vierde regel iets naar boven zou verschuiven voor een mooiere verdeling, maar ik heb het toch gelaten zoals bij de originele Camille Jullien.



ANNELEIN DESIGN heeft een lijst met alle deelnemers aan deze SAL en vandaag staat daar deel 5 klaar. Het complete patroon kun je downloaden bij OUVRAGES DE DAMES. Veel borduurplezier!

15 opmerkingen:

  1. Wat is dit toch een prachtig lapje aan het worden en hele sfeervolle foto`s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg steeds meer zin om eraan te beginnen, zeker als ik de mooie blauwe kleur zie die jij gebruikt! Maar DJ dingt nog steeds voor! Groetjes en veel plezier met je steekjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaat dit mooi worden, ook de kleur vind ik erg mooi!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij word mooi Willy
    Fijne week groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt geweldig mooi, Willy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij wordt prachtig en je maakt er zo'n sfeervol plaatje van.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze wordt wel heel erg mooi met deze aparte kleur blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Willy en helemaal in jouw kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je Camille wordt erg mooi. Het is een heerlijk werkje met deze hete dagen. Ikzelf ben nu helemaal bij, en begin nu met het volgende deel.
    Ik heb Annelein laten weten dat zij mijn naam op haar lijst mag zetten.
    Veel borduur-plezier! Groetjes Will

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze wordt echt mooi Willy! Ik vind het ook een mooie kleur grijs.
    Je azalea staat er ook prachtig bij!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel natuurlijk het vlijtig liesje.

      Gerry

      Verwijderen
  11. Wat wordt hij mooi. Ik vind dat je een mooie kleur garen gebruikt,

    BeantwoordenVerwijderen