zondag 30 april 2017

Geborduurde vriendschapshartjes

Het borduurpakket voor deze vriendschapsmerklap kreeg ik van een lieve vriendin. Het is een borduurwerk geworden waar dierbare herinneringen mee verbonden zijn. Tijdens de vele uurtjes dat ik bezig was met het borduren van de hartjes waren mijn gedachten vaak bij haar. Helaas heeft ze het eindresultaat niet meer kunnen zien. Vandaag strooi ik hartjes, vriendschapshartjes.


A Friendship Sampler, Carriage House Samplings

http://detantevantjorven.blogspot.nl/2015/07/borduren-met-herinneringen.html

20 opmerkingen:

  1. DAg Willy,

    Wat mooi en wat een lieve herinneringslap zo ...

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige hartjeslap vol met herinneringen.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat verdrietig dat je vriendin het eindresultaat niet heeft kunnen bewonderen. Dat maakt het borduurwerk extra speciaal...
    Héél mooi!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herinneringsborduurwerk. Ik heb je vriendin niet gekend, maar als ze is wie ik denk dat het is, dan is het een zeer bijzondere herinnering. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor...en wat verdrietig.....sterkte liefs fijne week Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superbijzondere vriendinnenlap! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor je beichtje en jouw blog blijft ook altijd mooi. En al je prachtige foto's. Heel veel groeten van Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooiere herinnering is er voor een borduurster niet.......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie herinneringslap heb je gemaakt.Zo jammer dat je vriendin het eindresultaat niet meer kon zien maar des te waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartjes zeggen veel. Wat heb je het mooi geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartjes zo lief. Zo zal ze voor altijd in jou herinnering blijven. Kan mij goed voorstellen dat je tijdens het maken vaak in jou gedachten is geweest.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en bijzondere herinneringslap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb iets met hartjes en dan zoiets moois... prachtige herinneringenlap is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een heel bijzonder borduurwerk, en ik begrijp dat het je ook heel dierbaar is!
    Wat zullen je gedachten over-uurtjes gemaakt hebben tijdens het borduren...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel een erg mooie herinnering aan je vriendin. Tijdens het maken en als je er naar kijkt zal je zeker nog vaak aan haar denken..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen