zondag 26 maart 2017

Zien bakken doet bakken

Als ik zo'n heerlijke appel-boterkoek zie op het blog van Anita, dan krijg ik er meteen zin in. Dat is wel een risico aan het lezen van blogs. Natuurlijk laat ik mij er niet altijd toe verleiden, maar binnen een uur hing er een heerlijke geur van appel-boterkoek in ons huis. En lekker dat het was! Gelukkig waren er meerder personen die er van mee konden eten, anders was het bakken niet doorgegaan.



Recept: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1187565/appel-boterkoek
Anita's blog: http://anitasdagboek.blogspot.nl/2017/03/een-hele-maand-zelf-koek-en-koekjes.html

13 opmerkingen:

  1. Grappige combinatie appel en boterkoek maar wel lekker fris.
    Ook maar eens proberen.
    Gezellige zondag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo die ziet er uit om op te vreten ;)) geniet ervan en groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mjommmmm, hij komt hier ook bijzonder smakelijk binnen! Helaas (of... gelukkig? - net nieuwe kleren gekocht...) te weinig ingrediënten in huis :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm die ziet er heerlijk uit. Hij zal zeker gesmaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als de koek net zo lekker is als hij eruit ziet...............

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet die er verrukkelijk uit zeg. En dan hoef ik vast niet te vragen of hij heeft gesmaakt, dat kan gewoon niet missen...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. yam yam...die staat ook nog op mijn lijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammie, jammie, ik krijg zin. Lekker?
    Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk....ga het vast ook een keer proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat leuk om te lezen dat je 'm gemaakt hebt. En binnen het uur nog wel; gelijk aan de slag.
    Je opmaak van de cake is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh jummie, die ziet er mooi en overheerlijk uit! Echt goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen