dinsdag 27 juni 2017

De Koninginnetuin van Paleis Het Loo

Op de zondagmorgen van ons bezoek aan Paleis Het Loo was het behoorlijk warm. Nadat we de TENTOONSTELLING 'CHAPEAUX! hadden bekeken en bij restaurant de Balzaal iets hadden genuttigd, gingen we naar de Koninginnetuin. Het is mijn favoriete tuin en wij hadden 'm deze zondagmorgen helemaal voor ons tweetjes. Onder de loofgang, waar het heerlijk koel was, had ik nog wel iets langer willen blijven. Via de taluds van de benedentuin, de bomenlaan met het dwarskanaal en de Koningstuin, wandelden we naar de uitgang.










































6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's heb je genomen, het is altijd genieten daar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahh! This is just magnificent. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tuinen en wat heb je er mooie foto's van gemaakt. Een genot om naar te kijken.
    Hartelijke groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga er eigenlijk te weinig naar toe. Ik heb er weer van genoten. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg een Versaillesgevoel bij je foto's...maar dan veeeel rustiger!! Wat leuk...dit is ook goed te lopen voor onze vent. Komt weer op mn lijstje!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inmiddels weer een paar jaar geleden dat ik daar was, maar wat vond ik het mooi. Het paleis is van binnen ook prachtig. Leuk om door middel van jouw foto's weer even van al dat groen te kunnen meegenieten.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen