dinsdag 20 juni 2017

Kunstschmiede Schütte en het Schmiedecafé
















Na de WANDELING OP DE KAHLER ASTEN reden we naar Kunstschmiede Schütte in Schmallenberg Oberkirchen. De smederij en de tentoonstellingsruimte waren gesloten, maar in de tuin en het café hebben we allerlei objecten kunnen bekijken. Kunstschmiede Schütte vervaardigt poorten, hekwerken, trapleuningen, lampen, waterornamenten, bronzen- en koperen figuren, en tafels. Nadat we alles hadden bekeken, bestelden we koffie /thee en deelden we een taartpunt.














Informatie: http://www.kunstschmiede-schuette.de

6 opmerkingen:

  1. wow wat mooi ik val op het beeld van het hert in de tuin :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een geweldige plek wat een prachtige beelden en objecten. De twee meisjes op het bankje zouden hier helemaal niet misstaan in de tuin ik vind ze lovely. En de wateroverloop vind ik ook heel erg mooi. Dank voor delen, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige beelden. Het deed me denken aan Ootmarsum, vooral door dat lezende meisje op de bank en de waterpartij. En die bok met jeuk achter de oren. En taart is heerlijk in Duitsland. Mmm. Stukje delen doen we vaak of allebei een ander stukje en dat delen. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie omgeving en binnenkijker.

    Bij het zien van foto 2 meisjes dacht ik meteen......
    waar zag ik die al vaker zitten?

    Moest daarvoor in mijn foto archief gaan snuffelen,
    en ja hoor in tuin van tuincentrum in België,
    ze zaten ook samen op een ander bankje met aan een kant het etuitje en aan andere kant boekentasje.
    De beide meisjes komen vast uit een en dezelfde mal.
    http://hoorndesovervloeds.blogspot.nl/search/label/Middagje%20Arendonk

    Fijne dag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Willy,
    Dat mag met recht 'Kunstschmiede' genoemd worden!
    Prachtig werk komt er vandaan en als ze in die trend ook opleiden is het perfect.
    Zoiets blijft boeien en kun je decennia lang bewonderen.
    Wat een enorme taart keuze hadden jullie!
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen