maandag 26 augustus 2019

CODA Paper Art 2019

Vorige week hebben wij de tentoonstelling Paper Art in het CODA Museum bezocht. Het was de vierde Paper Art tentoonstelling die wij hebben gezien. Wederom werden we verrast door de vele mogelijkheden van papier en karton die 39 kunstenaars en ontwerpers met hun werk laten zien. Paper Art is een echte aanrader. Tot en met 27 oktober is het allemaal te zien in het CODA Museum in Apeldoorn.





Informatie: https://www.coda-apeldoorn.nl/nl/agenda/coda-paper-art-2019

14 opmerkingen:

  1. Dat is wel de moeite om te gaan kijken spijtig dat het zo ver is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er toch veel te maken van papier! Ik kan me voorstellen dat het leuk was om hier doorheen te lopen. Kreeg je zin om ook met papier aan de slag te gaan of heeft dat niet zo je interesse?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Marjan, ik woon in een papierdorp en ben opgegroeid met papier en karton. Toch bleef het bij papier-maché en het knippen van kleedjes. Bij het zien van Paper Art begint het trouwens wel te kriebelen.

      Verwijderen
  3. Wat een mooi werk, ik ga eens kijken of ik daar naartoe kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat men maakt van zo'n 'eenvoudig' product. Dat was ook altijd zo leuk met papier machee. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verschillende manieren van werken met papier, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij komt het ieder jaar in Coda deze tentoonstelling, want ik ben er al eens geweest. Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor de tip. Ziet er mooi uit, wie weet lukt het om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kan er toch veel met dit materiaal-héél bijzonder!
    Zo wil ik nog weer eens naar het knipmuseum in Westerbork-jaren niet meer geweest.
    Heb het vroeger ook wel gedaan maar niet zo gedetailleerd als daar is te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er ook weer van genoten. Er zijn zulke mooie dingen te zien. Inderdaad een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Willy,
    Best veelzijdig en ook verrassend en zelfs verbazend mooi in alle veelvoud.
    Mooie foto's ook, maar we zijn niet anders gewend van jou.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen