zaterdag 1 mei 2021

De borduurdraad weer oppakken

Vorig jaar ben ik begonnen aan de Mystery Sampler Stitch-A-Long 2020 van Linen and Threads. Het was voor mij een borduurwerk voor buiten, want dan had ik er goed daglicht bij. In augustus borduurde ik er voor het laatst aan. Enkele weken geleden heb ik de borduurdraad weer opgepakt. Het was toen een zonnige dag en warm genoeg om buiten te zitten. Inmiddels borduur ik er ook binnen aan, als het daglicht goed is. Op de foto zie je het borduurwerk zoals ik het vorig jaar augustus weg heb gelegd. Deel 9 tot en met 12 moeten nu nog geborduurd worden. Bij Willeke, blog Annelein, zag ik al haar eindresultaat van deze sampler. Voordat ik zo ver ben, moet ik nog heel wat kruisjes maken.  



Informatie:
https://linenandthreads.com/mystery-sampler-stitch-a-long2020
https://detantevantjorven.blogspot.com/2020/07/de-mystery-sampler-stitch-long-2020-van.html
https://anneleindesign.blogspot.com/2021/04/een-leuke-challenge.html

23 opmerkingen:

  1. Dit is al prachtig! Veel borduurplezier gewenst voor de komende zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig borduurwerk Willy! Fijn dat je weer genoeg licht hebt om eraan verder te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig Willy! Je bent al een héél eind... dat gaat deze zomer zeker af komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je al gemaakt hebt is al heel erg mooi om te zien. Succes met het verder gaan met borduren. Het lijkt me wel fijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It is beautifully made.
    I would like to be able to do it, but I don’t see well enough.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ...was für ein tolles Projekt ! Jedes einzelen Kreut schaut bei dir so perfekt aus :O) Immer ein bisschen weier und du wirst viel Freude daran haben !
    Ganz lieben Gruß
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Willy,
    wow, das schaut toll aus und ist bestimmt sehr mühsam mit dem Zählen!
    Liebe Grüße und eine gute Woche
    Manu

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleur gebruik je. Wordt echt prachtig. Doet mij denken aan mijn merklap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tè mooi om niet verder aan te borduren! Goed licht is erg belangrijk bij dit fijne werk. Zelf gebruik ik vaak de daglichtlamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Willy,
    Ja, met het ouder worden moeten we zéker goed daglicht hebben om zulke fijne handwerkjes te kunnen doen.
    Hoop ook binnen enkele weken weer eens te kunnen borduren aan mijn kruissteken patroon.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig tot zover. Mooi dat je dit weer opgepakt hebt. Succes met het vervolg. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi borduurwerk. Ik denk dat je fijne stof gebruikt, dus dan heb je zeker goed licht nodig. Veel plezier met het afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! En nu maar hopen dat je veel buiten kan zitten borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit mooi borduurwerk Willy.
    Goed licht is belangrijk bij het borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een mooi borduurtje ik zie hele mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is een prachtige sampler van Linen & Threads en wil deze ook nog eens maken.
    Maar eerst andere dingen afmaken,want anders liggen er teveel half afgemaakte werkstukken.
    Laatst was er ook een mooie sampler te zien op de site met zachte kleurtjes.
    Gezellige zondag!
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Is dat een mooie sampler! Een hele klus om te maken, zeker als je buiten wil zittenvanwege het heldere licht.
    Het scheelt inderdaad enorm! Veel plezier verder, het komt deze zomer vast af.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is ën schitterend borduurwerk !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ich ziehe meinen Hut liebe Willy, das sieht toll aus und wird sicher ganz wunderbar werden. Dass man dafür genügend Licht braucht um genau zu arbeiten das glaube ich Dir gerne!

    Liebe Grüße
    Kerstin und Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Knap van je Willy. Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat wordt echt heel erg mooi. Voor mij geen werk voor buiten maar binnen onder een vergroot lamp. Misschien iets voor komende winter maar eerst de quiltdekens van de kleinkinderen en dan heb ik meer rust om met borduurwerk aan de slag te gaan..
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het kussen ziet er al geweldig uit.
    Dit zijn precies mijn kleuren.
    Ik ben benieuwd hoe het er afgewerkt uitziet.
    Fijne avond
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen