maandag 30 maart 2020

Gehaakte boodschappentas


Vorige week heb ik een boodschappentas gehaakt. Het is een eenvoudige tas geworden. De hoofdkleur is groen, afgewisseld met verschillende kleuren blauw. Ik gebruikte een dubbele draad acrylgaren en haakte alleen stokjes. 

Voor de bodem heb ik een rechthoek gehaakt. Daarna nam ik aan de vier zijkanten steken op om rondom verder te haken. Toen de goede hoogte bereikt was heb ik op de vier hoeken een lijn van halve vasten gehaakt. Tot slot heb ik handvatten van 6 stokjes breed gehaakt. Op de bodem wil ik nog een versteviging plaatsen. 



17 opmerkingen:

  1. Leuk geworden. Fijn toch dat wij in deze tijd een hobby hebben.
    Pas goed op jezelf.
    Groeten. Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren zijn prachtig met elkaar. Een mooie tas Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke tas Willy, daar ga je vast veel plezier van hebben.👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Willy,
    Heel mooie kleuren en geniaal gehaakt met die lijnen van gehaakte vasten, ziet mooi uit!
    Lieve groeten en beste wensen.
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een geweldig leuke tas 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukkie....liefs Ria ❤️💋🙏🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toptas, zeg! Superleuk!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou Willy maar die ziet er leuk uit mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren combinatie en een handige tas. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt me een handige tas geworden. Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Om te maken én om te zien. Ik ben ook bezig een tas te haken, toevallig. Maar die hoort bij Carolientje waar ik de laatste 2 weken mee bezig ben. Om haar kleertjes in te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd handig zo'n tas!
    Mooie kleuren en leuk zo afgewisseld met blauw en groen.
    Een verstevigde bodem is handig en blijft dan ook beter in model, heb ik gemerkt.
    Pas goed op en blijf gezond.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke tas en zo handig. Dat wordt leuk boodschappen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In elk geval een heel leuke tas en creatief tijdverdrijf in tijden van thuisvermaak.

    Nou maar afwachten tot de tijd weer daar is van leuk boodschappen doen!

    Groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gostei muito da sua bolsa! Seu crochê é muito bem feito! Beijos!

    BeantwoordenVerwijderen