donderdag 2 april 2020

Borduur SAL Lapje 626 van Annelies en Atelier Soed Idee

Op het blog van Annelies las ik over de start van een nieuwe borduur SAL (Stitch-A-Long). Annelies heeft van een schoollapje uit haar omvangrijke verzameling een patroon gemaakt. Zij noemt het Lapje 626. Het patroon is verdeeld in 6 delen en elke week komt er een deel beschikbaar bij Atelier Soed Idee. Deelname is gratis. Ik heb meteen borduurstof en garen tevoorschijn gehaald en ben al begonnen. Ik heb gekozen voor een bruin DMC Floche nr. 612.



Informatie:
https://quiltsandsiggies.blogspot.com/2020/04/start-nieuwe-borduur-sal.html
https://www.soedidee.nl/LAPJE-626

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur heb je gekozen, het combineert mooi met de kleur van het stramien.
    Veel plezier met het volgen van deze SAL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er al leuk uit. Benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh Willy, wat leuk dat je meedoet !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Willy,
    Het is altijd zo mooi om puur linnen te zien... hart verwarmend!
    Je keuze van DMC borduurgaren is heel geraffineerd daarbij.
    Geniet er van.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kleur Willy. Leuk om mee te doen met een SAL, ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Willy.
    Hoeveel heb ik nodig voor de cal 626.Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Ria, van het garen dat ik gebruik weet ik het niet. Ik borduur met 1 draad, dit garen is dikker dan het gewone DMC borduurgaren. Op de website van Atelier Soed Idee wordt vermeld dat er 3 strengetjes DMC borduurgaren nodig zijn als je met 2 draadjes borduurt. Meer informatie vind je via de link naar Atelier Soed Idee (onder de tweede foto).

      Verwijderen
  7. Prachtige kleur heb je gekozen, het zou mijn lapje kunnen zijn maar dat weet Simone wel (vriendin van mij). Ik print ze allemaal maar omdat ik ook quilt loop ik altijd achter met borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige combinatie is dit Willy!
    Nog niet begonnen, maar wel het linnen binnen en zat te denken om kleur 626 te gaan gebruiken, maar nog niet gekeken welke kleur het is.
    Goed weekend en geniet van de zon
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je meedoet en de kleur doet het heel goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie tint. Ik vind merklapjes altijd mooi om te zien. Ik Borduur niet meer zoveel. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen