zaterdag 12 juni 2021

Mijn Mystery Sampler Stitch-A-Long 2020 van Linen and Threads is af

Op 1  mei schreef ik dat ik de borduurdraad van de Mystery Sampler Stitch-A-Long 2020 weer had opgepakt. Ik moest nog heel veel kruisjes maken, deel 9 t/m 12. Het ging allemaal sneller dan verwacht. Mijn borduurnaald ging als een speer. Half mei was de merklap af. 


Informatie: 
https://detantevantjorven.blogspot.com/2020/07/de-mystery-sampler-stitch-long-2020-van.html
https://detantevantjorven.blogspot.com/2021/05/de-borduurdraad-weer-oppakken.html
https://linenandthreads.com/mystery-sampler-stitch-a-long2020

22 opmerkingen:

  1. Beste Willy,
    Nou zeg, een hele prestatie!
    Tijdens onze week vakantie in oost Tennessee in de houten cabin heb ik ook voor het eerst weer gelezen en alle groene kleuren van mijn oktober 2007 borduurwerk afgekregen. Nu nog alle roze en rode van de rozen... Nog geen tijd gevonden thuis!
    Pracht stuk van jou en nu de afwerking nog of inlijsten?
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden en wat heb je dat snel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gigantisch mooi project! Daar is veel doorzettingsvermogen voor nodig, maar dan heb je ook iets prachtigs gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je reacties op mijn blog.
    Heb hier bij jou ook de prachtige wandelingen en fietstochten bekeken. Wat een schitterende foto's en wat is het daar mooi. Heerlijk al die bloemen. Hoop inderdaad dat de maaier daar voorlopig even wegblijft.
    Dit borduurwerk is ook heel mooi. Hou er wel van als alles in één kleur is. Dat geeft rust in het geheel. Nu nog inlijsten denk ik.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze prachtig geworden. Soms kun je ineens als een speer gaan en is iets zo klaar. Deze krijgt vast een mooie plek. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Willy!
    Vilket fantastiskt broderi. Vackert och gillar att det bara är en färg.
    Ha en trevlig helg /Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Willy!! Ga je het inlijsten? Of bewaar je het eerst....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Mariette, Floor, Dientje en Jeanette, deze borduurlap komt op de stapel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig borduurwerk weer, ik hou van deze kleur. Je inspireert mij om ook weer eens te borduren. Maar gut ik wil zoveel quilten, haken en borduren allemaal zo leuk om te doen. Bovendien heb ik nog het patroon liggen wat ik toen van je heb gekregen. Eindelijk is mijn ABC.... af dus mag ik iets nieuws beginnen. Gezellig je blogs hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig borduurwerk!
    Kan me voorstellen dat jij er veel handwerkplezier aan beleefde.
    Te mooi om op de stapel te leggen.....

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is very, very nicely done.
    I love it in this colour. You have been very quick!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi borduurwerk is het geworden. Fijn dat het af is en op naar het volgende project?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend Willy,hier kan je heel trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is mooi geworden en een prachtig patroon van Linen and Threads.
    Volg hen wel,maar borduren komt weinig van.
    Zonnige dag!
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Willi,
    die Stickerei ist wunderschön geworden, richtig akurat! Ich kann sie mir super in einem breiten Holzrahmen vorstellen. Wirst Du sie aufhängen?
    Liebe Grüße
    Manu

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig wat een mooi borduurwerk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen