Van Swinoujscie (Polen) gaan we met de trein naar Seebad Ahlbeck. Seebad Ahlbeck behoort ook tot de drie Kaiserbäder (Keizerlijke badplaatsen). De andere twee zijn Seebad Heringsdorf en Seebad Bansin. De eerste hebben we al eerder bezocht, de andere gaat niet meer lukken. Het is een mooie wandeling, want ook hier zijn weer villa's in de Bäderarchitectuur, een promenade, een strand en een pier.
![]() |
| Het station van Seebad Ahlbeck |
https://detantevantjorven.blogspot.com/2026/06/met-de-trein-naar-swinioujscieswinemund.html
https://www.kaiserbaeder-auf-usedom.de/ahlbeck/






















Geen opmerkingen:
Een reactie posten