woensdag 20 maart 2019

Lieve cadeautjes

Jeanette van het blog Hip en Kleurig was jarig en trakteerde. Ik won dit feestelijke door haar gehaakte kroontje. Het past mijn oude beer Aja, maar kan ook om een windlicht.
https://hipenkleurig.blogspot.com/2019/03/er-is-er-een-jarig.html


In december verraste Jeanette mij ook al met een adventskalender voor de vier adventszondagen.




Enkele weken geleden werd er een kleurrijk plukboeket bezorgd. Ik had het gewonnen bij Ria. Haar blog bestond negen jaar en hond Leaf werd twee jaar, het was dus dubbel feest. Het duurde even voordat de lelies uitkwamen, maar wat rook het toen heerlijk in de kamer.
http://bonnature.blogspot.com/2019/02/dubbel-feest-double-party-give-away.html




Ik stuurde een borduurpatroon van een serviesmerklap naar Nadine. Zij bedankte mij met dit mooie zelfgemaakte hexagonnaaldenmapje en een borduurlapje met garen.
https://detantevantjorven.blogspot.com/2019/02/servies-merklap.html


Nogmaals dank je wel voor deze lieve cadeautjes!

12 opmerkingen:

  1. Je bent wel in de prijzen gevallen, leuk hoor. Geniet van alle moois. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je van harte gegund!!
    Dat naaldenmapje is trouwens erg leuk. Idee om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk al die verwennerij... En wat een lief naaldenmapje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en lief allemaal.
    Het hexogonnen mapje vind ik zo mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo verwend te worden. Veel plezier van de mooie spulletjes. Gelukkig heb je de bloemen vereeuwigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geluk heb jij met al die leuke cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verwennerij !
    Lieve groet,
    Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is toch geweldig! Leuk dat je dit allemaal hebt gekregen. Het naaldenmapje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Willy,
    Ja, dat zijn lieve en zeer attente cadeautjes!
    Liefs en een goed begin van de lente.
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is je gegund hoor ...liefs Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen