zaterdag 20 februari 2021

Landhuis Börmoos aan de Flensburger Fjord

Even wegdromen bij de beelden van Landhuis Börmoos. Het landhuis ligt in het noorden van Duitsland, in een prachtig landschap, vlak bij Flensburg en op slechts enkele honderden meters van de Flensburger Fjord. Al heel lang geleden zag ik het landhuis in een Duits  tv-programma (Wohnträume?) en heb de naam altijd onthouden. De voormalige boerderij heeft prachtige sfeervol ingerichte vakantiewoningen, waarvan sommige zelfs met bedstee. Kijk je mee?


Informatie:
https://www.landhaus-boermoos.de

14 opmerkingen:

  1. De sfeer onder de rietenkap is zeer aangenaam te noemen het laat me voor even wegdromen.....
    denk dat het daar ook bij zal blijven.
    Voor het bedrag wat ik daar neer moet tellen voor 7 nachten weet ik ook andere adresjes te vinden die heel sfeervol en romantisch zijn en voor mij betaalbaar en houd ik nog ruim budget over om heel goed uit eten te gaan,wat we graag doen tijdens vakantie, zelf koken doe ik thuis het hele jaar al.

    Fijn weekeind en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om dit soort plaatjes te zien en weg te dromen nu het weer buiten prachtig is wat kunnen we of gaan we doen de komende Lente en Zomer? Wij hadden stiekem de hoop om dit jaar naar Zweden te kunnen gaan maar dat is al van ons lijstje geschrapt.
    Fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Willy,
    Ja, met mooi weer ben je in zo'n onderkomen ècht even er tussen uit!
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Willy,

    leider haben die da in Flensburg gerade totalen Lockdown :-(


    LG Bernhard

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful place! I love it. Thank you.
    I love the music from Eric Satie who was living in Honfleur in Normandy. I visited it’s museum.
    Have a good weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh whow wat een geweldig huis, dat ga ik zeker ook onthouden. In het noorden van Duitsland ben ik nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig onderkomen. Het is dat we een verblijf op wielen hebben, maar anders. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das sieht herrlich aus und weckt richtig Fernweh!! Sehr schön. Der Frühling, die Sonne und die Wärme ist da das gefällt mir, hoffentlich bleibt es so.

    Herzliche Sonntagsgrüße
    Kerstin und Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Willy,

    Een mooie omgeving
    Het huis is prachtig ingericht.

    Groet en fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er prachtig uit zeg! Dankjewel voor de mooie rondleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wunderschön!!!
    schönen gruß ins nachbarland!
    mano

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Misschien heb ik het wel eens gezien, want in Habernis overnachten we altijd als eerste op weg naar Noorwegen. Op een camping dan, direct aan het Flensburger fjord. De camping is niet heel bijzonder, maar de plek wel. Daarom komen we daar elke keer weer terug. Mooi stukje Duitsland dit. We hebben er ook eens wat langer staan en de omgeving is echt de moeite waard. Dit huis is in de typische bouwstijl van die streek. Krijg gelijk de reiskriebels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen