De laatste avond op Usedom gaan we nog naar een vrij nieuwe pier in de badplaats Koserow. Deze pier dateert uit 2021, is ongeveer 300 meter lang en heeft een golvende vorm. Er waait een koude wind, maar het wandelen over de pier en het strand is heerlijk.
![]() |
| zoekplaatje |
In onze verblijfplaats Loddin gaan we ook nog even naar het haventje aan het Achterwasser. Het is er heel anders dan aan de Oostzee, maar minstens zo mooi. Kijk hoe mooi glad het wateroppervlak hier is.
Informatie:
https://usedom.de/die-insel/orte/koserow
Voor de liefhebbers van het eiland Usedom nog twee linkjes naar tv-programma's:
https://www.ardmediathek.de/video/reisen/sonneninsel-usedom/hr/MTBlZTVkYTktNWMyNi00NzA4LWFmMjEtZmEzMDgzMzRlNzM1
https://www.ardmediathek.de/video/landpartie/usedom/ndr/Y3JpZDovL25kci5kZS9wcm9wbGFuXzE5NjM2NTg4OF9nYW56ZVNlbmR1bmc



















Geen opmerkingen:
Een reactie posten