dinsdag 22 augustus 2017

De heide bloeit!

Deze foto's heb ik op 14 augustus gemaakt. Na het avondeten fietsten wij naar de Loenermark om de bloeiende heide te zien. Elk jaar kijken we er weer naar uit. Het is ook zo'n prachtig gezicht al dat paars. Daarbij komt het onafgebroken gezoem van de bijen die nectar aan het verzamelen zijn. Wat zijn ze er druk mee. In september kunnen wij weer heerlijk smullen van de heidehoning. 















Informatie: https://www.glk.nl/landschap-kastelen/locatie/?locatie=44

9 opmerkingen:

  1. Ooohhh heerlijk...ik hou zo van die kleur! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rust. Wij waren van de week op de Posbank , meer mensen dan heide.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, hier hebben we de Brunsummerheide, deze is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig he, die heide ...

    Fijne dag en groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om zoiets moois binnen fietsbereik te hebben. De rust die de heide altijd weer uitstraalt....
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah ja ik moet nodig weer eens op de fiets stappen richting de hei , het jhoort zo bij de maand augustus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was vlak bij de heide op vakantie, zo mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan ook zo genieten van de heide. Mooi. groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen