zondag 2 februari 2020

Thee en taart bij Theetuin de Koektrommel in Aagtekerke

Na een van onze uitwaaimomenten aan het strand van Zoutelande gingen we naar Theetuin de Koektrommel. De theetuin ligt aan de rand van Aagtekerke. Wij waren er met de auto, maar als je  fietsroute 46 volgt kom je er ook langs. Bij de theetuin is het zelfbediening. Bij de toonbank maakten we een keuze uit de zelfgebakken taarten.Terwijl mijn man bestelde maakte ik een aantal foto's. Wij lieten het ons heerlijk smaken op een plek in het zonnetje.











Informatie:
https://theetuindekoektrommel.nl/
https://detantevantjorven.blogspot.com/2020/01/uitwaaien-op-het-strand-van-zoutelande.html

7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig plekje. En de taarten zien er heerlijk uit. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een adres om te bewaren. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar zo’n huis ben ik op zoek !

    Gr An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige en sfeervolle theetuin! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er leuk en gezellig uit. Maar stiekem vind ik de theehuisjes in Scandinavië die ik op je blog mocht bewonderen mooier.... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie en gezellige theetuin daar in Aagtekerke met heerlijke taart zo te zien😊

    BeantwoordenVerwijderen