zondag 25 juli 2021

Een plek voor de steen

Woensdagavond fietsten we door natuurgebied de Loenermark. Bij een van onze favoriete pauzeplekken heb ik de beschilderde steen (zwerfsteen/happy stone) achtergelaten, die ik in Bellingwolde gevonden had. Ik heb dit gedaan omdat ik denk dat dit bankje een favoriete plek van vele fietsers is, want het uitzicht is prachtig. Donderdagavond zaten we weer op dit bankje en de steen was weg.





En de hei kleurt hier en daar al een ietsiepietsie paars!




Informatie:
https://detantevantjorven.blogspot.com/2021/07/wandelen-in-bellingwolde-en-een-leuke.html
https://www.facebook.com/groups/193258741217271
https://www.glk.nl/landschappen-kastelen/locatie/loenermark


8 opmerkingen:

  1. Liebe Willy,

    Bänke :-D Hast Du nun auch den Bankenfimme?

    LG Bernhard

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig gezellig idee zo'n happy stone.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is die laatste foto! Daar straalt heel veel rust van uit.
    Leuk dat je die steen verder hebt laten zwerven. Ik heb er vorige week ook weer tijdens een wandeling achtergelaten. Ik hoop dat de vinders er blij mee waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's.
    Leuk he die stenen vinden en weer neerleggen voor een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Willy,
    Geinig idee met de steen.
    Vond het Nederlandse woordje ietsiepietsie zo leuk om hier te lezen!
    Heide is altijd zo mooi en het gonst van de bijen.
    Mooie foto's.
    Liefs,
    Mariette

    PS Wij zouden wensen dat er hier ook ergens een bankje stond op onze fietsroutes... NIKS en ook geen plek voor koffie of thee. Gisteren deden we 40 km en het zou zo lekker zijn om even te kunnen zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu al paarse hei? Ik denk dat wij gauw naar Ermelo moeten, even kijken hoe het daar met de hei is. Ik vind het idee van de steen enig. Iemand heeft plezier van het maken, de volgende heeft plezier van het vinden en later weer ergens neerleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De steen maakt een mooie reis. Wat een heerlijke rustplek hebben jullie. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat moet het leuk zijn geweest om de steen daar achter te laten en later nog eens te gaan kijken of ie er nog lag ;o)

    BeantwoordenVerwijderen