donderdag 11 mei 2023

Daar zitten we dan

Deze tekeningen zijn in 2007 door onze dochter gemaakt. Wij waren destijds met ons gezin op vakantie in Zweden. Het was de eerste vakantie naar Zweden en tevens de laatste keer dat zoon en dochter, beiden, nog meegingen. Een jaar later ging alleen onze dochter nog mee. De tekeningen zijn met het programma Paint op de laptop gemaakt. Hier en daar is er een bibberig lijntje, maar verder lijken ze goed. Ik dacht eerst dat ze het van foto's had overgetrokken, maar het is uit de losse hand getekend. Een leuk aandenken aan onze eerste vakantie in Zweden.


12 opmerkingen:

  1. Leuke tekeningen, maar je kijkt wel heel erg boos hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Floor, dat dacht ik ook. Misschien vond ik het destijds niet leuk om getekend te worden. Nu was het een leuke verrassing.

      Verwijderen
  2. Ha ha mooi gedaan. Zeker een leuke verrassing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit soort tekeningen doen mij altijd aan het werk van Peter van Straaten denken.
    Leuk gedaan,mis alleen grappige tekst onder jullie tekening 😉

    Groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zijn de tekeningen. Leuke herinneringen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great memories these are... and Sweden is so beautiful.
    At that time there were still guest books in the huts and we wrote and drew in them. That was great :-))
    A happy evening greeting to you from Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das sieht ja witzig aus, interessante Zeichnungen und schöne Andenken.
    In Schweden war ich noch nie... schade.
    Lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk deze tekeningen van jullie dochter en een mooie herinnering aan deze vakantie.
    Was je zo ingespannen aan het lezen of heb je wel gemerkt dat zij je tekende?
    Goed weekend, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Truus, eigenlijk weet ik het niet meer. Volgens mijn dochter had ik gezegd dat ze ons maar moest tekenen. Fijne zondag!

      Verwijderen
  8. Dank je wel. Het is zo wie zo een mooie herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen