zondag 9 augustus 2020

Een leuk vakantiehuis in ons dorp

In dit vakantiehuis zou ik wel willen logeren, dacht ik bij het zien van een advertentie op m-plaats. Laat dit vakantiehuis nu net in ons dorp staan, dus dat doen we maar niet. Toen ik vroeger vakantiegidsen in huis haalde, voor een weekje weg in eigen land, bleef ik bij het doorbladeren altijd steken bij de foto's van onze eigen mooie omgeving. Maar wie gaat er nu  in eigen dorp of omgeving op vakantie?

Het vakantiehuis van Hans en Loes, in Eerbeek, is geschikt voor twee personen. Voor fietsers en wandelaars is het een fijne plek om enkele dagen of langer te verblijven. Het huis ziet er leuk en gezellig uit.

Als je mijn blog langer volgt, weet je dat er vanuit ons dorp veel uitstapjes te maken zijn  in de omgeving: fietsen en wandelen in de bossen van de Veluwe, en in de IJsselvallei; kastelen en musea bezoeken; naar de steden Zutphen, Doesburg en  Bronkhorst gaan. Dit is nog maar een kleine opsomming.






foto's van Hans en Loes


Informatie:
Hans en Loes 06-10003131

18 opmerkingen:

  1. Wat gezellig ziet het er uit. En dan in zo’n fijne omgeving. Top. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig ingericht hebben ze het. Uitnodigend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Willy,
    Ja dat is een heel aantrekkelijk vakantiehuis van Hans en Loes!
    Jullie wonen inderdaad in een prachtig gebied, aan het Nationale Park Veluwezoom.
    Ook maar een half uurtje rijden van Groessen vandaan, waar Pieter geboren is.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een heerlijk vakantiehuis, je voelt je er prettig.
    Je woont in een hele leuke omgeving in Nederland.
    Een zonnige avond en groeten
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uii wie schön, ja das könnte mir auch gefallen.

    Liebe Grüße
    Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hans en Loes zijn vast heel blij met je enthousiaste reclame! Kan je het huisje voor een nachtje huren? Gewoon, voor het 'uit'gevoel?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk maar als je zo dicht op het andere huis zit is het niet erg vrij .

    Gr Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Jo, voor degene die af en toe van een praatje houdt zal dat geen probleem zijn. En zoals je op de foto kunt zien verspringen de terrassen.

      Verwijderen
  8. Leuk vakantie huisje en binnen ziet het er ook gezellig uit.
    Mooie omgeving maar niet vanuit dit huisje dat voor mij te dicht op het grote huis staat. Maar dat zal wel komen omdat ik gewend ben aan ruimte om me heen...
    Voor mij maar gewoon vakantie in eigen huis.lol
    Rustige dag.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Truus, wat fijn dat je zo mooi vrij woont, dan moet toch elke dag als vakantie voelen.

      Verwijderen
    2. @Willy ja het hier heerlijk en vrij met het Drents Friese Wold op 5 minuten lopen hier vandaan.
      Alleen zal er toch verhuisd moeten worden want de winkels zijn 6 km verder en het onderhoud wordt teveel.

      Verwijderen
    3. @Truus, begrijpelijk dat je wilt/moet verhuizen. Hopelijk vind je een mooi plekje in de nabijheid van de winkels.

      Verwijderen
  9. Waarom zou je het niet doen, is toch grappig om in je eigen plaats ergens anders te slapen. Het is wel een geweldige vakantie-plek, en ook de omgeving zal niet snel vervelen met zoveel mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi huis Willy.

    Fijne zomerdag.
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It looks like really nice place to stay, I have kept the details, you never know... :-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk onderkomen, deze is vanaf 12 september nog vrij ;-) Eerbeek is voor mij ook nog best dichtbij, dus ik zou daar ook nog zo gauw heen gaan. Maar wellicht een tip voor andere bloglezers?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik word altijd lyrisch van "kleine" huisjes. Hoewel deze niet heel klein is geloof ik. Maar van die (bak)huisjes bij een huis zie ik altijd gelijk een atelier in. Leuk is dat hé om in een omgeving te wonen waar het altijd als vakantie voelt. Hier in de Betuwe waar het volloopt met toeristen voel ik mij altijd op vakantie in eigen land. (Misschien ook omdat we in zo'n "klein (senioren)huisje" wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi houten huisje met prachtig vrij uitzicht zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen