dinsdag 30 juni 2020

Een zomerse wandeling in Tecklenburg

Vorig jaar november wandelden we ook in het idyllische Duitse stadje Tecklenburg in het Teutoburgerwoud. Nu in juni alles groen is, de plantenbakken rijkelijk gevuld zijn en de rozen tegen de huizen bloeien, ziet het er weer heel anders uit. De vorige keer dronken we ergens binnen koffie en deze keer op een terras. De mondkapjes (i.v.m. corona)  hadden we steeds binnen handbereik en het dragen wende snel. 















Informatie:
https://detantevantjorven.blogspot.com/2020/02/drie-dagen-in-het-teutoburgerwoud.html
https://www.tecklenburg-touristik.de/

8 opmerkingen:

  1. Wat een boel planten, daar zijn de mannen van de gemeente wel even zoet met water geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de zomer is het een fleurige boel. In veel kleine Duitse stadjes zie je dat. En Tecklenburg blijft leuk om naar toe te gaan. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is allemaal even mooi. Prachtige fotocollages.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi plaatsje. Ik kan ook altijd zo genieten van al de bloeiend planten die je overal tegenkomt. Ze gaan bij mij ook regelmatig op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Krijg zo'n zin in Duitsland door je mooie foto's. Ik ben groot fan van Duitsland. De gemutlichheit zullen we maar zeggen. Nog een paar weekjes dan heb ik vakantie en zal ik ook met enkele keren in Duitsland zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Willy,
    Nou zeg, jullie waren er zeker gedurende de mooiste bloeiperiode van het jaar!
    Prachtige foto's van een erg mooie stadswandeling.
    Fijn dat jullie dit weer hebben mogen meemaken samen en ook geweldig om telkens je lezers ervan te laten mee profiteren
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht van bloemen.
    Een prachtige stad, ik ben er nog nooit geweest.
    Fijne avond en groetjes
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen