donderdag 20 juli 2023

CODA Paper Art 2023


Ik keek al heel lang uit naar deze tweejaarlijkse tentoonstelling van Paper Art in CODA Museum in Apeldoorn. De laatste editie die wij bezochten was die van 2019, in 2021 zijn we niet geweest. Dit jaar is er werk te zien van 22 kunstenaars uit binnen- en buitenland. Wij zijn iedere keer verbaasd dat er zoveel mogelijk is met papier en karton. Soms ingewikkeld, maar soms ook heel simpel en toch met een verrassend resultaat. Voor veel kunstwerken moesten we wel eerst het informatiebordje lezen om te begrijpen wat er mee bedoeld werd, maar dat is juist leuk en interessant.

Ana Oosting (bewegend) 

Himmelsbach 


Stijn ter Braak 

Vincent de Boer & Jonas Wijtenburg

Dieuwke Spaans 

Simon Schubert

Sun Lee





Zoro Feigl (bewegend)

Omlab

Couzijn van Leeuwen



De tentoonstelling is nog te zien t/m 12 november 2023. Op de website van CODA Museum is uitgebreide informatie te vinden over Paper Art 2023 en de 22 kunstenaars. Voor papier- en natuurliefhebbers is er ook een fiets- en wandelroute samengesteld.

Informatie:
https://www.coda-apeldoorn.nl/nl/agenda/coda-paper-art-2023
https://www.coda-apeldoorn.nl/nl/tour-de-papier-2023

3 opmerkingen:

  1. Er zitten prachtige werkstukken bij. En dat filmpje van Sun Lee. Ik heb geboeid zitten kijken wat ze deed en wat het werd. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een prachtige tentoonstelling, ik heb hem genoteerd voor als we weer terug zijn in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn er prachtige dingen te zien, lijkt me erg leuk om te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen