dinsdag 4 juli 2023

Soep à la Schnüsch

Ik had gisteren zin in Schnüsch, de zomersoep die ik al eerder heb gemaakt. Het recept kwam ik tegen bij medeblogster Tina. Helaas had ik niet de juiste groenten in huis, maar wel broccoli, prei en rode ui en aardappelen, maar die liggen hier altijd wel. Of je het nu nog een zomersoep kunt noemen, weet ik niet, misschien is het meer een herfstsoep. Het weer was gisteren ook best herfstachtig, met regen en wind. De soep à la Schnüsch smaakte heerlijk. 


Informatie: https://detantevantjorven.blogspot.com/2020/08/schnusch-een-zomerse-groentesoep.html

3 opmerkingen:

  1. Ach ik vind alle soepen kunnen altijd!
    groet Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren stond er bij mij groentesoep met ballen op het menu en het heeft gesmaakt. De melk in de soep vind ik nog steeds een beetje moeilijk misschien moet ik het toch een proberen. Ook jou vorig blogje "de tuinen van Leusveld" was genieten. Al die planten en kleuren geweldig.
    Gr. Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er lekker uit, de afbeelding bij vorige blog minder. Eens proberen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen