maandag 5 november 2018

Sjaals en omslagdoeken voor Roemenië

In dit BERICHTJE liet ik foto's zien van de gehaakte babydekens die ik dit jaar haakte voor Albanië. Ik verstuurde de dekens vorige maand naar de Lappendekensclub, daar zorgt men dat de dekens op de juiste bestemming terechtkomen. Vorig jaar verstuurde ik een pakket van 14 sjaals en 5 omslagdoeken, bestemd voor Roemenië.
https://delappendekensclub.blogspot.com/2017/12/fotos-uit-roemenie-en-mooie-spulletjes.html








Informatie:
https://delappendekensclub.blogspot.com
De Lappendekensclub neemt sinds februari geen spullen van nieuwe breisters en haaksters aan. 

13 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet dit er allemaal mooi en fleurig uit en wat zullen ze er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai chapeau
    goed hart heb je
    mooie handwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willy, wat een prachtige sjaals heb je gemaakt! Nu op zoek naar ander goed doel begrijp ik. Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en goed werk. Je verricht een goede daad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zijn ze vast heel blij mee met deze mooie sjaals en omslagdoeken.
    Hoe gaat het nu met jou? Rustig aan nog hoor.
    Gezellige avond
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi initiatief. Je bent productief geweest. Top. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je dit doet erg lief..fijne week liefs Ria x 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Willy,
    Wat een prachtige sjaals en omslagdoeken maakte je.
    Blij om nog eens weer een sjaal in de patentsteek te zien!
    Al mijn breinaalden heb ik naar pleegdochter Anita in Indonesië gestuurd.
    Zij kan er veel meer mee doen en ik kom er al jaren niet meer toe.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk doel om voor te wserken ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie variatie in kleuren. Goed bezig geweest Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en lekker warm handwerk waar je minderbedeelde blij mee maakt in het buitenland.
    Ook in ons eigen land hoor en lees je steeds vaker over gezinnen met kinderen die op of onder het bestaansminimum leven.
    Niets mooier dan te weten dat er waar dan ook iemand tijdens de winterkoude weg kan duiken in warme sjaal of deken.

    Geweldig goed werk Willy!!!

    Groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! En goed gedaan! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn en goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen