zondag 26 juli 2020

Spicy pasta met aubergine, ricotta en zalm

De spicy pasta met aubergine, ricotta en zalm smaakte heerlijk! Het recept staat in het kookboek 'Yvestown in de keuken' van Yvonne Eijkenduijn. Het is een leuk en gezellig kookboek met recepten van Yvonne en vrienden van haar.  De recepten zijn niet moeilijk te bereiden en de lijsten met ingrediënten zijn niet al te lang. Het doorbladeren van het boek is al een feestje. Ik pak het boek dan ook met veel plezier uit de kast. Het recept spicy pasta met aubergine, ricotta en zalm staat ook op de website van de uitgever. 




Informatie:

9 opmerkingen:

  1. Ik krijg trek. Mmm. Ziet er heerlijk uit. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Willy,
    Dat ziet er inderdaad heel smakelijk uit!
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn beide groot liefhebber van zalm. Dit ziet er erg lekker uit. Dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een recept, dat niet moeilijk is en met niet al te veel ingrediënten: daar heb ik wel oren naar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg toch allemaal trek van die lekkere dingen op de vroege ochtend. Jouw andere tip boek van Yvonne Jaspers heb ik gekocht. Nou ja ik, mijn tante heeft het gehaald in Rijswijk. Online was het niet maar je kon precies zien welke winkel het nog had. Dus na mijn vakantie haal ik het op en ga ik genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Coby, klopt, alleen in de winkel is het boek nog te koop. Lieve tante heb je. Nu ligt er bij thuiskomst een mooi kookboek op je te wachten. Fijne vakantie!

      Verwijderen
  6. Ja, aan kookboeken, kookprogrammas,foodblogs en online recepten geen gebrek.....
    Met een zoekwoord op internet zie je de bomen(lees recepten) door het bos niet meer.
    En nog weet ik soms niet wat ik zal gaan maken en meestal gebruik ik m'n eigen fantasie en kook uit de losse pols,receptloos dus. Zelfs over receptloos koken kwam een kookboek uit.

    Vanavond staan er kort gestoofde rode bieten op het menu waar in de loop der jaren veel eigen recepten voor ontstaan zijn die niet in een boek staan maar in mijn hoofd zitten.
    Receptloos koken vergelijk ik met koken zonder pakjes en zakjes, zoveel mogelijk met verse producten.
    Jou bereide maaltijd ziet er in elk geval goed uit en zal vast en zeker ook zo smaken.

    Zolang koken geen moeten is maar je met plezier de keuken ingaat komt het altijd goed is mijn ervaring.

    Fijne dag en smakelijk eten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek op zalm en dit Iijkt me een heerlijk recept. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je mij herinnert aan dit boek. Het staat hier ook, en ik heb er te lang niet in gekeken. Jullie maaltijd ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen