vrijdag 23 maart 2012

Multiplication Table(s)

Foto Ingrid

Wat nam ik ZATERDAG mee? O.a. de Multiplication Table. Die is al een tijdje af, maar ik heb 'm nog steeds niet op mijn blog laten zien. Het is een patroon van The Sampler Company. 

Informatie: http://www.thesamplercompany.com/store/WsDefault.asp?One=12


Foto The Sampler Company

De borduurstof die ik gebruikt heb is 12-draads - 32 count ecru kleurig linnen. Het garen is zwart DMC Floche, dit is één draad. Het is een eenvoudig borduurwerk, maar ik moest natuurlijk wel opletten dat de berekening uiteindelijk klopte. Volgens mij is het goed, of zien jullie een fout?

Foto Joke


Foto The Sampler Company


Behalve deze Multiplication Table zijn er meer patronen verkrijgbaar. Hier zijn er een aantal.


De Multplication Table van Carriage House Samplings.  




 De Helen Bell's Multiplication Table ook van Carriage House Samplings.




 De Multplication Table van Jane Isabelle Conacher van The Essamplaire.




De Multiplication Table van The Sampler House.


Keus genoeg om een leuke rekentafel te borduren.

37 opmerkingen:

  1. Wat isie mooi geworden! En wat een leuk al die rekentafels. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk! Ziet er mooi uit.
    Als je de tafels al niet beheerste, doe je dat nu vast en zeker wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier een patroon liggen, maar kom er niet toe. Erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Je moet er wel geduld voor hebben, maar het is heel mooi geworden! Prettig weekend!
    Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk! Die zwarte van jou is heel duidelijk. Een flinke klus om te borduren....
    Ik heb wat tafels voorbij horen komen toen ik nog actief was in het onderwijs....
    Nu geniet ik van de vrije tijd en kan lekker bezig zijn met waar ik zin in heb.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk logje!!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zou ik moeten maken voor een kleindochter die de tafels maar niet in haar koppie kan krijgen.
    Mooi zijn ze.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk patroon is dit.

    Geniet er maar fijn van.

    Het is prachtig geworden. Lijst je hem in??

    Lieve groetjes finn weekend José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jemig Willy, wat een werk!! Daar ben je wel een poosje zoet mee, maar het resultaat mag er zijn hoor, het is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Willy ik ben helemaal gek van deze patronen, het lijkt me leuk om er ook nog eens eentje te maken.
    Nav je tip ben ik deze week begonnen met het schrijverspad. Door het mooie weer zijn we veel te lang op het eerste leesterras blijven zitten en hebben we het maar op Rhenen gehouden, echt leuk om daar rond te lopen, we kregen ook nog een rondleiding door de kerk. We hebben echt genoten ondanks de weinige kilometers. Over twee weken gaan we weer verder.
    Geniet van het heerlijke weer dit weekend! Groetjes Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Willy, ik heb veel bewondering voor je dat je dat ziet zitten, maar je hebt eer van je werk, prachtig,
    Fijn weekend, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, ik kende deze lappen niet en vroeg me al af de vorige keer hoe het precies was. Leuk! Mooi weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nooit eerder een zo'n lap gezien maar erg leuk. Mooi hoor die van jou, maar toch nog een hele klus lijkt me. @

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt wel een soort merklap. Mooi, dat gewone zwart op linnen. Het krijgt vast een mooi plekje in je huis.

    zonnig weekend.

    dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Willy,

    Pracht werk, daar mag je best trots op zijn. Als het dan altijd ingelijst en al 'hangt' geeft het ons veel voldoening!
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat zijn ze mooi!! Wat mij opvalt, is dat op jouw kussen en de onderste twee foto's ook de tafels van elf en twaalf ook staan. Op de meeste basisscholen gaan ze niet verder dan de tafel van tien. Op de vrijescholen leren ze de kinderen bewust de tafels tot en met twaalf aan, omdat je dan de meeste wiskunde berekeningen kunt maken. Maar afgezien van dat is je kussen werkelijk prachtig geworden Willy, complimenten!! Lieve groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig borduurwerk!
    Zoiets wil ik zelf ook nog wel eens gaan maken. Maar ik heb inmiddels zo veel patronen dat ik nog steeds geen keus kan maken!
    Nou ja, ik zie wel...

    Fijn weekend! Liefs Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een prachtig werk. En wat leuk om te zien dat er nog meer patronen zijn van deze table.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een klus maar erg leuk, nooit eerder gezien die andere zijn ook erg mooi ,ben weer een stuk wijzer geworden gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige borduursels, heel mooi, daar zitten vast heel veel uurtjes in.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi en grappig !

    Nooit van gehoord of gezien ... (o)
    Mijn jongste Ds zit in groep 4 ... wat zou dit handig voor hem zijn :o) ...
    (Eh, nee dat ga ik niet redden...).

    Moeten de jongens apart van de meisjes ?

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi! De fout zit niet in die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog maar eens proberen of ik een reactie kan /mag geven.
    Mooi mooi mooi, ligt bij nog in het todo kastje.
    De tuin gaat voor in deze dagen ;-)
    Liefs van

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een werk om dat te borduren. Ben diep onder de indruk ziet er geweldig uit mijn complimenten !!

    Lieve groet en een fijn weekend Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. SCHITTEREND! Enne... ik zie geen enkel foutje! Trouwens wel leuk als er een foutje in verscholen zit, het heeft zo zijn charme, vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat mooi zo'n vermenigvuldig rekentabel, je borduurwerk komt doordat je met één kleur garen hebt geborduurd super mooi uit!
    Ben er verliefd op... hihi!
    fijn weekend,
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig borduurwerk! Kende ik niet, dank je wel en goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Willy wat verwen je ons met je schitterende lap! Ik wist niet dat er zoveel verschillende waren, dank voor de info!
    Fijn weekend en lieve groetjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig borduurwerk. Hoe komen ze toch altijd op het idee om van zulke onderwerpen een borduurwerk te maken en er dan ook nog zo'n mooi patroon van te ontwerpen. Zo knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij is prachtig Willy. Als mijn borduurwerkjes af zijn staat deze hoog op de lijst.

    In het echt is ie nog mooier! Een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou, ik vind het prachtig, maar wat "a hell of a job!"

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hij is mooi geworden . Die andere patronen mogen er ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi! en een goede manier om hoofdrekenen te oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou, ik vind die van jou het mooist! Met dat sobere zwart en die siercijfers, ik houd daarvan.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen