zaterdag 31 maart 2012

Vierlande merklap

Vorige maand heb ik niets geborduurd aan mijn Vierlande merklap omdat ik moest wachten op een extra streng garen dat nog steeds niet bij de winkel in voorraad was.Van zowel JEANNY als JESSIE kreeg ik een adres waar hetzelfde garen in voorraad zou zijn. Dames hartelijk bedankt! Ik heb het garen besteld en inmiddels in huis. Het is ook nog van hetzelfde verfbad. Vandaag is het dus weer tijd voor een update van de merklap. Ik heb het middelste ronde patroon geborduurd. Meer gegevens over deze Vierlande merklap vind je in de categorie Borduren.


JEANNY en MARCELLA hebben hun Vierlande merklappen af. MARIAN en Basje (via MARCELLA) zijn nog aan het borduren.

22 opmerkingen:

  1. What a beautiful embroidery! I'm so impressed because I can not embroider. Have a nice weekend.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er echter super uit! Krijg ik toch wel zin om zoiets te maken, maar ik heb denk ik wel al 25 jaar niet geborduurd. Prettig weekend!
    Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een karwei, maar een schitterend resultaat! Hebben die cijfers nou eigenlijk ook een betekenis? Of is het gewoon willekeurig gekozen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er nu al prachtig uit willy....ik zou zoiets best wel aan de muur willen hebben....mooie lijst erom.....het heeft iets ....gezelligs.....sfeervol....gewoon heel mooi.
    Fijn weekend & tot morgen.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Willy,
    Fijn dat via Blogger je zo'n tip doorkreeg. Ik ken het gevoel van het garen op hebben. Voor mij was het altijd heel spannend omdat ik zo ver weg (7,000 km) woon... Dan is het Internet geweldig.
    Je maakt weer een mooi werkje en het geeft zoveel voldoening ook.
    Liefs en een fijn weekend toegewenst,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig Willy je heb het binnen, Hij word mooi. Doe je er ook nog een andere kleur bij gebruiken.

    Fijn weekend zet maar veel steekjes. Ik ben momenteel aan de brei. Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is een geweldige lap! Fijn dat je aan je garen bent gekomen. Zo ben ik nog steeds op zoek naar broder special....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tjonge wat een werk. Ik bewonder mensen die zoiets aandurven. Het wordt wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij word Prachtig Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig met hetzelfde verfbad verder aan deze mooie lap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het word een prachtig borduurlap.
    Mooi in die tinten.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige merklap.., maar wel een vreselijk groot werk!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pffff, wat mooi!!! Het wordt vast een plaatje als het af is!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat is het toch een prachtig borduurwerk lijkt me wel intensief en goed opletten,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige merklap! Wat een werk, maar wel leuk om te doen!

    Fijne zondag! Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij ziet er erg mooi uit. Mijn Vierlande staat stil, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, dat het heel veel werk is weet je wel... Fijn dat je er nu weer aan kunt werken...je hebt nog heel veel steekjes te gaan. Succes ermee en de groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is en blijft prachtig!! Vierlande-Ancke ligt momenteel op mij te wachten...maar moet eerst nog wat kleine projectjes afmaken. Nog veel plezier met het borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat is het toch een prachtige lap. gelukkig dat je nu nieuw garen hebt. als je een borduurlap te lang laat liggen, wil die wel eens in de vergeethoek belanden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze zo mooi....maanden geleden ben ik er daarom ook aan begonnen.
    Ik vind ze zo saai om te maken....daarom blijft-ie liggen en liggen en liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Willy,

    Ik kwam eigenlijk zoeken naar de post van de geborduurde theedoeken. Ik heb linnen theedoeken gekocht en dit leek me een leuk werkje voor als het mooi weer is in de tuin. Maar ik zie je post niet meer, zeker verloren gegaan toen je blog veranderd is. Mocht je nog een linkje hebben ofzo dan hoor ik het graag.

    Fijne Paasdagen,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen