dinsdag 13 maart 2012

Op kraamvisite

Ik kijk deze dagen geregeld even op het blog van Grethilde. Er is namelijk een muizendrieling geboren. Vader en moeder muis waren de dagen voor de bevalling behoorlijk druk. Het huis werd nog gepoetst, de babyspulletjes werden in orde gemaakt. Nu de drieling er is zijn ze nog veel drukker, maar ze zijn natuurlijk erg blij met deze gezinsuitbreiding. Joris en Jozefien, de oudere broer en zus, zijn ook blij met de drieling. Gaan jullie mee OP KRAAMVISITE? (klik) Niet allemaal tegelijk natuurlijk!


Lijkt het je leuk om de muisjes te maken? Informatie: www.grethilde.nl 

Foto van Grethilde.

29 opmerkingen:

  1. Ach wat heerlijk! Krijgen we daar ook beschuit met muisjes....haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thank you for visiting my blog! the mice are so cute...they remind me a book I'm reading to my daughter, it's called "the complete brambly hedge" by jill barklem and it's a forest inhabited by lovely mice!
    have a nice week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice blog you have. I'm your newest follower.

    Hugs from Sweden
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Willy al op visite geweest. Heel mooi en knap gemaakt.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach ... wat geweldig lief en leuk!!!
    Meisjes muis haar jurkje ... daar heb ik een Vingerhoedje van (van Supergoof) ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n snoezige drieling is helemaal geweldig natuurlijk. Ik heb al even via deze blog een snel kraambezoek gebracht. Ze zien er heel gezond uit.

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OHHHHHHHHHH tante wat laat je nu zien, dat is LIEF!! En dan moet je bedenken dat ik boven op de tafel sta te gillen als ik ze in t eggie zie (lol) Fijne avond, knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh wat enig weer ,je kent mijn zwak voor muisjes inmiddels he,en je tegels had ik gezien fantastisch, ben zelf ook gek op moorse en portugese tegels,en die van jouw boven aan je blog gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oOh wat zijn ze schattig,ik zie overal zulke lieve muisjes voorbij komen.
    Het ziet er zo gaaf uit,dat heb je super leuk gedaan.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke link Willy, dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah dat is echt lief! Wat een knusse familie!
    Fijne dag!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat zijn ze schattig, gauw eens kijken op de website!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat geweldig lief en heel erg leuk!!!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatjes....als ze er een kwijt wil dan zeg je het maar!!!!
    Fijne avond Willy & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, ik ga meteen op kraamvisite! Leuk hoor die muisjes!


    Liefs Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat is dit leuk en schattig ga snel even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ben net terug van visite, gewelidg hé! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. bedankt voor de tip, geweldig leuk!
    Nu ga ik even vragen of ze al een kraamverzorgster hebben,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zeg, ik ga eens een kijkje nemen bij Grethilde.
    Groetjes Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjonge, Willy, wat heb ik een blogjes van je gemist Heerlijk, die foto's en links. Die muizen zijn prachtig Doet me denken aan het Muizenhuis, wat ik elke avond voorlees voor m'n zoon en me dan suf geniet van alle details. Dat is hier ook al het geval. En dan die quilts naar aanleiding van tegels. Heel begrijpelijk, want de tegels lenen zich goed voor ontwerpen. Oh ja, ik zal je toch maar weer gaan volgen. Deed ik geloof ik nog niet.... Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo lief!!!

    Een gezellige avond Willy!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, dit is net zo schattig als de echte drieling waar ik vanmiddag mocht helpen...! Wat prachtig gemaakt en verbeeld, ongelofelijk mooi! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kan heel lang hier naar kijken, zo lief...
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh, wat leuk die muisjes! Ben even op haar weblog ge2eest. DAt was smullen......

    BeantwoordenVerwijderen